NAGY NAP NEKED

wedding & event planning

8 tipp sátras esküvőre készülőknek

2017. február 05. 11:54 - nagynapneked

Mostanában egyre népszerűbbek a sátras esküvők, teljesen joggal. :

Egy jól kiválasztott sátor remekül ötvözi a szabadtéri rendezvények kellemes, természetközeli hangulatát és a beltéri események megnyugtató biztonságát. 

Ahhoz azonban, hogy egy ilyen esküvő zavartalanul menjen, van pár fontos szempont, amiket mindenképpen érdemes szem előtt tartani.  Íme, a legfontosabbak: 

ff79f9acfbe0e70a437d4d3596307bbe.jpg

1. A rossz időjárás toleranciája

Mielőtt végleg a sátras esküvő mellett döntötök, gondoljátok végig, milyen érzés lenne ha mégis esne az eső. Természetesen senki sem szeretne zivataros esküvőkbe belegondolni, de érdemesebb a helyszínválasztás előtt szembesülni ezekkel a dolgokkal, sem mint magán az esküvő napján. :) Garancia és jó válasz nincsen, a lényeg, hogy jól gondoljatok át minden variációt.

nagynapneked.jpg

2. B terv

Készítsünk “Bad weather plan”-t. Elengedhetetlen és óriási megnyugvást is jelent. Minden esetben olyan helyre tervezzük a sátrat, ahol nem megfelelő időjárási körülmények esetén be tud menekülni a násznép egy fedett, meleg helyre és ott tudja zavartalanul folytatni amint elkezdett. :)

3. Hőszabályozás

Július közepére ne tervezzetek esküvőt jeges italok, hűsítők és légkondi nélkül. Ugyanígy az őszi hónapoktól érdemes már fűtőberendezésekkel, pokrócokkal kalkulálni, hiszen biztosan minden vendégseregben van olyan, aki olyan mint én és már 23 fokban fázik. 

sator1.jpg

4. Bérleti költségek

Valamiért sokan azt hiszik, hogy egy sátras esküvő olcsóbb, mint egy rendezvényhelyszín kibérlése. Sajnos ez nem így van. Minden sátras esküvőre, legyen az bárhol és bármilyen messze a B opciós helyszínünktől, komplett struktúrát kell kialakítani. Legjobb esetben van a közelben áram és vízvételi lehetőség, azonban ezeket is el kell juttatni a sátorig. Szóba jöhet plusz költségként a generátor, hordozható mellékhelyiség, mobil öltöző, asztalok, székek, evőeszközök, poharak, rengeteg hűtő, pultok stb… Ezekkel érdemes már az elején kalkulálni.

6. Alvállalkozók

Minden esetben készítsétek fel az alvállalkozókat arra, hogy sátorban tartjátok az esküvőtöket. A catering szolgáltatótól a fotóson át a DJ-ig mindenkinek tudnia kell, hogy pontosan milyen feltételek lesznek adottak a helyszínen és biztosan rengeteg kérdésük is lesz a sátor méretével, áramkiállásokkal, rossz idős tervekkel kapcsolatban.

nn.jpg

7. Alaprajz

Gondos odafigyelést igényel és elengedhetetlen egy jó tervező applikáció, ahol megalkothatjátok saját alaprajzotokat és tudtok sakkozni a kellő mennyiségű asztallal, pultokkal, dekor elemekkel, tánctérrel és azzal a rengeteg mindennel, ami még elengedhetetlen a zavartalan lebonyolításért. Nagyon hasznos kis app-ok vannak, ezt a lépést se hagyjátok ki! :)

c78c9aaad7e9258a928452d3b49155ae.jpg

8. Ha a bulinak vége…

Ha esküvőszervező nélkül vágtok neki a szervezésnek, gondolnotok kell arra is, hogy a nagy nap a lefekvéssel nem ér véget. A sátorért az esemény végén vagy legkésőbb másnap biztosan jönni fognak a szállítók, így előre egyeztessétek le a sátor és az egyéb eszközök elvitelének timingolását.

 

Kitti

 

Segítség kell a tervezéshez? Elakadtál a szervezési munkákban?

Dolgozzunk együtt a Nagy Napodon! Írj a kitti.boros@nagynapneked.hu címre.

Elérhetőségeimet és munkáimat www.nagynapneked.hu oldalon is megtaláljátok.

Képek: pinterest.com

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nagynapneked.blog.hu/api/trackback/id/tr2312184034

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.